Search:

Type: Posts; User: StellaPrice

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Thread: Gifts

    by StellaPrice
    Replies
    8
    Views
    2,303

    Crap im thinking if i should post an excerpt of...

    Crap im thinking if i should post an excerpt of the book... All i have read is a very very naughty one.
  2. Thread: Gifts

    by StellaPrice
    Replies
    8
    Views
    2,303

    You have no idea... Hes... well hes 180 from...

    You have no idea... Hes... well hes 180 from normal "heroes". I do enjoy writing him thats for damn sure. Lots of death and mayhem in this one too, If you read Glamour *which is the second story in...
  3. Thread: Gifts

    by StellaPrice
    Replies
    8
    Views
    2,303

    LOL! totally! Marsh never has it easy!

    LOL! totally! Marsh never has it easy!
  4. Replies
    16
    Views
    3,637

    I try to keep busy. And you know how it goes for...

    I try to keep busy. And you know how it goes for small press authors- gotta keep out there in the faces of the readers to get the work out there.

    But seriously I love doing the signings, I love...
  5. Replies
    16
    Views
    3,637

    Oh thanks Hollie! I didnt see this till now! ...

    Oh thanks Hollie! I didnt see this till now!

    So we have some new dates:

    Sept:
    6: The Spotty Dog Books and Ale, Hudson NY, 5-7pm
    13: Borders, Middletown NY, 1-4pm
    20: Borders, Scranton PA,...
  6. Thread: Gifts

    by StellaPrice
    Replies
    8
    Views
    2,303

    Your Welcome and Lemme know what you think about...

    Your Welcome and Lemme know what you think about it! ooh and we do give away goodies too for the book! Just email me your address!
  7. Thread: Gifts

    by StellaPrice
    Replies
    8
    Views
    2,303

    And Just so you guys Know, GIFTS is now in print...

    And Just so you guys Know, GIFTS is now in print from Phaze and is available at Amazon and BN.com!!!!!
  8. Replies
    0
    Views
    1,635

    Thursday 13 Contest for S and A

    So my Thursday Thirteen this week is special in so many ways. The biggest being that Im running a contest on it for a free print book! thats right CHOICE of a free print book, signed by both Audra...
  9. Replies
    16
    Views
    3,637

    Hey! So this weekend is my birthday signing,...

    Hey!

    So this weekend is my birthday signing, and its in Farmington CT from 1-4pm. If your coming and mention the phrase "Shadow Heights" and are one of the first 5 people to do so, youll get a...
  10. http://i44.photobucket.com/albums/f17/Eververse/St...

    http://i44.photobucket.com/albums/f17/Eververse/StellasbirthdayBashInvite.jpg

    Join us Thursday night at 8pm est for a new kinda chat party! Stella's birthday and a dual party (both on air and in...
  11. Replies
    0
    Views
    1,269

    Authors After Dark

    What do Us, Bianca D'Arc, Jacquelyn Frank, Alexandra Ivy, Elixabeth Amber and Eliza Gayle have in common?

    Im proud to announce that Audra and I are part of a brand new blog called Authors After...
  12. YICK! Audra has been dealing with a mild issue...

    YICK!

    Audra has been dealing with a mild issue with her liver for the past 6 months. Shes been poisoning herself with the things shes eating *oddly her drinking habits havent been in question at...
  13. Shes illergic to something shes eating... they...

    Shes illergic to something shes eating... they are trying to figure out what it is... I keep telling her she needs to quit eating all that weird crap she eats...
  14. Ah thats right! Im waiting on my sister to get...

    Ah thats right! Im waiting on my sister to get her butt back from the hospital and lemme know how her allergy tests went.
  15. And Ill make sure all the crazy ladies i normally...

    And Ill make sure all the crazy ladies i normally chat with will be there too HEH. I keep forgetting the 5 hour difference...
  16. All too true! Im going to do ome on my radio show...

    All too true! Im going to do ome on my radio show at the end of the summer at 11am on a thrursday, just not sure when yet... should be fun though Ill keep you posted!
  17. LOL its Ok Holie! You can always listen to it the...

    LOL its Ok Holie! You can always listen to it the next day!
  18. Stella's Birthday Bash with Tons of Authors LIVE!

    Join Stella Price and a few of her fantastic author friends for some fun and goodies from these fantastic authors.
    Gifts to be given away include:
    ARCís, Books(Print and E), goodie packs, T-shirts,...
  19. Replies
    18
    Views
    3,393

    http://www.amazon.com/gp/product/1934678589/ref=cm...

    http://www.amazon.com/gp/product/1934678589/ref=cm_arms_pdp_dp

    Yep! its In print! We are SO excited! Its on pre-order, but we are so excited!

    Stella
  20. Replies
    16
    Views
    3,637

    No problem! Looking forward to it!

    No problem! Looking forward to it!
  21. Replies
    16
    Views
    3,637

    We will be in FLA for a few days after too...

    We will be in FLA for a few days after too...
  22. Romance reviews Today is giving away my books...

    http://romrevtoday.blogspot.com/2008/04/two-books-to-give-away.html

    Yep. Apparently they are giving away the first two eververse books, which is really just in time, Cuz Frost and Flame comes out...
  23. Replies
    16
    Views
    3,637

    Of course! As soon as I know Ill PM you!

    Of course! As soon as I know Ill PM you!
  24. Replies
    16
    Views
    3,637

    not sue yet Hollie, But one is in Glasgow and the...

    not sue yet Hollie, But one is in Glasgow and the other is in Edinburgh. I know we are going to be in England one or two days, We have close friends in Blackburn and in Manchester... though my...
  25. Replies
    16
    Views
    3,637

    Yep... January 2009 Ill be on the writers cruise...

    Yep... January 2009 Ill be on the writers cruise with Aud. Im running a Promotional workshop.

    I have dates for 2009 as well but they havent been confirmed.
Results 1 to 25 of 69
Page 1 of 3 1 2 3